BLOG

מסעדה איטלקית מומלצת בנתניה - פאט ויני

מה לא נאמר על עיר היהלומים, נתניה, עדיין? הים, התיירים, נדל״ן, על כל זה דובר ומדובר, אך האם אתם יודעים שבכל המסעדות המומלצות שיש בנתניה ניתן למצוא אוכל איטלקי, אוטנטי וטעים שבטעימה אחת ומבט אל השמש כבר ניתן לדמיין את החופים של איטליה. לא מאמינים? חכו עד שתטעמו ולא תאמינו שאוכל איטלקי כזה מוגש כאן בישראל

חיפוש אחר המסעדה המומלצת, החדשה וגם המהנה ביותר היא אתגר לכולנו.בסופו של דבר קשה לבחור וכמובן שהבחירה תהיה מוצאת חן בעיניי אלו שאנו גם הולכים לבלות איתם.

ברגעים כאלו, במסיבות כאלו ואחרות חשוב לפעמים ללכת על הדברים הפשוטים שכולם אוהבים. על מה אנחנו מדברים? כמובן על פיצה ואוכל איטלקי. מי מאיתנו לא רוצה להתפנק בבית עם אהובתו או אהוביו ומשלוח פיצה ואוכל איטלקי? בטוח שכולם.

העיר נתניה שמתפתחת בקצב אדיר בשנים האחרונות, גרמה לשפים ושפיות להגיע ולפתוח מסעדות שיהיו מומלצות וישאירו בעיר טעם של עוד. ועוד הרבה.

היתרון של אוכל איטלקי - בישראל

האוכל האיטלקי חביב מאוד על הישראליים וניתן למצוא מסעדות כאלו ואחרות בכל רחבי הארץ. גם בנתניה, לאורך החוף ובעיר עצמה תוכלו למצוא את מסעדת פאט ויני שעושה מטעמים נהדרים ממה שיש למטבח האיטלקי להציע.

נתניה, שמאז ומתמיד הייתה ידועה במאכלי הרחוב הנהדרים שלה כעת עוברת לקדמת הבמה הקולינארית עם אוכל איטלקי מקורי ויצירתי שכמעט שוכחים שנמצאים בנתניה.

פתרון מהיר, טעים ומרגש

כל הדרכים מובילות בנתניה מובילות לאכול אוכל איטלקי. במשלוח או במסעדה עצמה. משלוח של אוכל איטלקי בנתניה הוא לא דבר חדש, כמובן, אך עם פתיחת פאט ויני סגנון האוכל ביחד עם תרבות המשלוחים, הפכו את הדבר למיוחד יותר.

אוכל איטלקי בנתניה הפך להיות מרכיב עיקרי בערבים חברתיים, זוגיים ואירועי משפחתיים כאלה ואחרים. האוכל, כמו העם האיטלקי, הינו חם, ישיר, לא מתחנף ובעיקר – טעים ומנחם.

 

אחת ההתלבטויות המוכרות בעולם האוכל האיטלקי ובמשלוחי פיצה בפרט, היא כמובן השאלה האם להזמין הביתה או לשבת במסעדה עצמה.

בראש ובראשונה אם מדובר בתיירים, או חברים שעדיין לא חוו פיצה איטלקית בנתניה מומלץ ללכת איתם למסעדה, שירגישו את האווירה האיטלקית ואת חום התנור.

אם מדובר בלקוחות קבועים, מה שתמיד יש וכיף שישנו, אז גם משלוח פיצה ואוכל איטלקי של פאט ויני יכולה להיות בחירה נהדרת שלא תתחרטו עליה.

מה עדיף - הזמנת מקום או הגעה עצמאית?

אחת התכונות שמאפיינות את עולם הבילויים היא כמובן הספונטניות. תמיד כיף לעבור על יד מסעדה איטלקית, לראות את הלקוחות נהנים מהפיצה ושותים משקה קר ומדברים על החיים. תמונות אלו עושות לנו חשק וכמובן...תיאבון.

לא תמיד קל להיות ספונטניים וקלילים, עד כמה שאנחנו רוצים ועם כמה שמדובר באוכל איטלקי שידוע בפשטות ובזריזות בו הוא מוכן. עדיין, בהנחה שהנכם מגיעים כמה וכמה אנשים – בטח אם מדובר באירוע חגיגי או מיוחד כזה או אחר, רצוי להזמין מקום מבועד מועד כדי להימנע מאי נעימות.

אוכל איטלקי הוא אוכל איטלקי, בנתניה או ברומא, לכן אופציה נוספת שבעזרתה תוכלו גם להנות מהמטבח האיטלקי במסעדה אם אינכם מעוניינים במשלוח, היא כמובן להגיע למסעדה ובזמן ההמתנה למקום הישיבה, לקחת איזה משקה ולהמתין בסבלנות.

כמו כן, אם ברצונכם אוכל איטלקי במשלוח, גם זו בחירה מצויינת ועל כך תוכלו ליצור קשר עם המסעדה ולבדוק את השעות ואת תפריט המשלוחים באתרים וברשתות החברתיות. בתיאבון, אריבדרצ׳י!