BLOG

משלוח פיצה ואוכל איטלקי בחיפה – פאט ויני

פאט ויני היא מסעדה עם תפריט מגוון שכולל לא רק את המטבח האיטלקי ובו פיצות, פסטות ורביולי, אלא גם מנות בשר, דגים ופירות ים. מגיעים לבד או עם הילדים ורוצים להרגיש בארץ המגף בלי לצאת מאזור חיפה והקריות? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על הפייבוריט הקולינרי החדש שלכם

בלב חיפה שוכנת פנינה קולינרית שקוראים לה פאט ויני. כאן, המטבח האיטלקי מוגדר מחדש, כשהוא סוף סוף משלב בהרמוניה טעמים מסורתיים עם מגע של מודרניות. המטבח הפתוח מזמין את הלקוחות לחזות באמנות יצירת האוכל ממקור ראשון. מדי יום, פסטות טריות מיוצרות בדייקנות, ועושר הרטבים מתעורר לחיים עם השימוש הליברלי בעשבי תיבול ארומטיים.

צריך לזכור שלא תמיד חיפה הייתה יעד מתאים לחובבי אוכל איטלקי. אמנם הפיצה והפסטה מאוד מפורסמים בישראל, אך דווקא הגודל של חיפה והמגוון הסוציו דמוגרפי שיש בה הגבילו את האפשרויות של הסועדים. בזכות פאט ויני, חיפה כיום היא מוקד עלייה לרגל – תרתי משמע – עבור חובבי פיצה, פסטה ומנות איטלקיות מכל רחבי הארץ.

 

למה להזמין משלוח פיצה בחיפה מפאט ויני?

פיצה בפאט ויני היא חוויה בפני עצמה. כאשר מתבצעת הזמנה, הבצק מרדד מיד, מוכן לאמץ מגוון תוספות. לאחר מכן הוא מעוטר ונאפה לשלמות בתנור אבן. אבל זאת רק ההתחלה.

הפיצה שומרת על אותה רמה של פריכות וטריות גם במשלוח עד הבית. כמו כן, ניתן לתאם משלוח של פיצה ואוכל איטלקי בחיפה עד המשרד. בין אם זו ארוחה ספונטנית באמצע היום או ארוחת ערב מתוכננת עם המשפחה המורחבת, שווה להכיר את התפריט של פאט ויני ולהתרשם ממנו.

התפריט של פאט ויני מציג את מגוון המנות האיטלקיות הזמינות, החל במתאבנים טעימים המזכירים את האזור הכפרי האיטלקי. אחרי זה אפשר לבור בין הפוקצ'ה הרומית, צלחת הפלפלים וקרפצ'יו בקר. צלחת העגבניות שלהם, עם עגבניות מגי וסלסת בצל, משלימה יפה את המוצרלה החריפה ואת המתיקות העדינה של חומץ בלסמי מיושן 10 שנים. יותר מזה? כן!

 

התפריט של אוכל איטלקי בחיפה – לא מה שחשבת

כמובן שכל מסעדה איטלקית בחיפה שמכבדת את עצמה חייבת להציע שפע של בחירה לחובבי פיצה. לכן בפאט ויני יש מרגריטות קלאסיות שעומדות זו לצד זו, עם תבשילים ייחודיים ושילובים שלא חשבתם עליהם. לבעלי צרכים תזונתיים ספציפיים, מרגריטה ללא גלוטן מבטיחה שאף אחד לא יחמיץ את חווית הפיצה.

גם הפסטה של פאט ויני היא מסע דרך האזורים השונים של איטליה. מפרוטי דה מארה העשירים בפירות ים ועד ל-Vino Bianco המלוח וה-Pene Arancio הקרמי, כל מנה היא עדות לעושר של מסורות קולינריות איטלקיות. כמו כן, אסור לשכוח את קטגוריית הרביולי, בה בולטים בעיקר רביולי העגל והערמונים ברוטב קרם ערמונים וטימין.

 

משלוח אוכל איטלקי בחיפה כולל מנות עיקריות

כל המנות בתפריט של פאט ויני בתור מסעדה איטלקית בחיפה זמינות למשלוח זריז. אם מגיע הערב או הצהריים ואתם ממש רעבים, בטח תשמחו לשמוע שבפאט ויני יש מנות עיקריות כמו ה-Osobucco Milanese וה-pollo confito, שמציגות את העומק והרוחב של הבישול האיטלקי.

בקיצור, כל מנה, בין אם מדובר בהכנת בשר דשנה ובין אם מדובר בדג עדין, מוגשת באהבה, מה שמבטיח שהחך והעיניים ישמחו באותה מידה. המשלוחים של פאט ויני היא הזדמנות מעולה לכל אחד ואחת מאיתנו לתת קפיצה קטנה לארץ המגף, אבל בלי להתרחק מאזור מרכז העיר של חיפה או הקריות.