BLOG

פאט ויני – מסעדה איטלקית איכותית

רומנטיקה, אווירה מחשמלת, בצק, יין טוב, גראפה ומרטיני וכמובן האנשים היפים כל אלו הם חלק קטן מהאסוציאציות שעולות לנו על איטליה ואוכל איטלקי איכותי. אז ממה בנוי תפריט מסעדה איטלקית עם אוכל איטלקי איכותי?

תפריט של מסעדה איטלקית הוא כמו תנ״ך של הטבחים והטבחיות. הוא מכיל בתוכו את יסודות הבישול הריגשי, החדש והישן. מה שהופך למסעדה איטלקית מומלצת שחוזרים אליה במשך שנים. כמו אצל האיטלקים – אם אוהבים, אז עד הסוף.

ברוב המסעדות האיטלקיות בארץ ובעולם, אך אם נתרכז לרגע בארץ המגף, איטליה, נבחין כי תפריט המסעדה האיטלקית בנוי מכמה וכמה קטגוריות שונות, וכל אחת מכילה בתוכה אוכל איטלקי איכותי ומקומי. אז מה עושים?

כאשר אתם מחפשים מסעדה איטלקית מומלצת, אתם מסתכלים על התפריט דבר ראשון. תפריט מסעדה איטלקית שמכבדת את עצמה יכלול בצקים – פוקאצ׳ות המתאימות לחלוקה ושאר הבצקים שנאפים בתנור, חלקת ה״כבושים״ שבה תמצאו דגים ובשרים כבושים שהאיטלקים ״משוגעים״ על מנות הפתיחה הללו, ואם המסעדה אכן מסעדה איטלקית איכותית, אחת ממנות הדגל של המסעדה כמובן יהיו משם.

לא לשכוח את הפיצה!

תוכלו למצוא פיצות כאלו ואחרות לחלוקה וכמובן פסטות בשלל צורות, רטבים ושילובים. בשפת הרחוב – ״רוטב עם איזו תוספת?״. מאז ומתמיד איטלקים התעקשו על ירקות טריים ומבושלים ולכן בתנור הם מכינים את המנה הטבעונית המפורסמת בעולם – אנטיפסטי.

ירקות קלויים בתנור עם שמן זית איכותי, מלח גס ופלפל בלבד. פשטות, רבותיי, זו מילת הקסם של מסעדה איטלקית מומלצת ובעלת אוכל איטלקי איכותי.

היכן למצוא מסעדה איטלקית מומלצת אך לא המונית?

מסעדה איטלקית מומלצת, ובכלל מסעדה איטלקית איכותית ניתן למצוא בכל מקום: כיום השפים בארץ מוכשרים ומיוחדים שכמעט בכל מסעדה ניתן למצוא אוכל איטלקי איכותי וטרי.

הרבה פעמים אוכל איטלקי מסמן רומנטיקה. אין אחד שבזוגיות הראשונה בחייו לא בישל או בישלה ״אוכל איטלקי איכותי״ לבת או בן הזוג הראשונים שלו. זה חלק מהקסם.

הקולנוע האיטלקי משלב בתוכו תמיד את האוכל. פריימים בלתי נשכחים של מסעדה איטלקית איכותית, קטנה ורומנטית בקצה כפר או עיירה. כמו בסדרות וסרטי הפשע האיטלקיים שתמיד האוכל שהם אוכלים, תמיד נראה אוכל איטלקי איכותי ומגרה.

לכן, בשל הסימבוליות שמסעדה איטלקית איכותית מרגישה לנו, ישנם במקומות קטנים בכל חלקי הארץ אוכל איטלקי איכותי בפינות קטנות ומיוחדות. בערים, במושבים ובקיבוצים. מצפון עד דרום. מיקומן של מסעדות אלו לרוב ״סודי״ או מרוחק כדיל לשמור על הייחודיות וה״קטע״ של המקום, ולכן מסעדה איטלקית מומלצת בעל אוכל איטלקי איכותי תוכלו למצוא ברשתות החברתיות ובקבוצות האוכל השונות והמגוונות ברחבי האינטרנט.

לרוב מסעדות אלו מחליפות את התפריט לעיתים קרובות. כדי להתעדכן, כדאי למצוא את תפריט המסעדה האיטלקית בביקורות על המסעדות ובהמלצותיהם של חובבי אוכל איטלקי איכותי.

האם תפריט מסעדה איטלקית יכול להיות כשר?

אין מה לעשות, יקיריי, אוכל איטלקי באיטליה הוא לא אוכל איטלקי בישראל. נכון, תוכלו למצוא אצלינו אוכל איטלקי משובח מאין כמוהו. מסעדה איטלקית מומלצת תוכלו למצוא כמעט בכל מקום ואין ספק שהיא תהיה טעימה, אך עדיין, כאשר יושבים במסעדה איטלקית מקומית באיטליה האוכל תמיד נראה מגוון, צבעוני ומרהיב יותר.

אחת הסיבות הברורות לכך היא המגוון. תפריט מסעדה איטלקית מכיל בתוכו שילובים רבים של בשר, דגים ופירות ים ביחד עם האוכל האיטלקי המשובח והמוכר. תתפלאו לדעת שתפריט מסעדה איטלקית מאפשר אוכל כשר, נהדר ואמיתי. סמכו על הבשלנים היהודים באיטליה המופלאה.