BLOG

פאט ויני – משלוחי פיצה ואוכל איטלקי

בעולם ישנן מחלוקות רבות, אבל סביר להניח שאם יש משהו שאין עליו עוררין והוא אהוב על כל אדם בכל העולם – הוא פיצה. אחד הרגעים הקסומים ביום השגרתי שלנו כולל הזמנת אוכל איטלקי במשלוח, אז כך תדעו איך לעשות את זה

ישנם משלוחים שכדאי לוותר עליהן, אין ספק. מה לעשות, לא כל מסעדה טובה עושה מנות טובות במשלוח.

מנגד, משלוח ממסעדה איטלקית הוא בחירה בטוחה ומנחמת שאף פעם אין איתה טעויות. כמו משלוחי פיצה, משלוח פסטה ובכלל כל משלוח מהמטבח האיטלקי הוא אופציה שאינה נגמרת במגוון רב של מנות ועם זאת, נשארת נאמנה לקלאסיקה האיטלקית עם האווירה הביתית שלכם.

האם משלוחי פיצה מגיעים לכל הארץ?

האיטלקים מפורסמים בנסיעה שלהם על הטוסטוס, הוספה הסיציליאנית. תמונה בלתי נשכחת ומוכרת היא משלוחי פיצה ואוכל איטלקי במשלוח באריזות המשלוחים.

מלבד היותה מהנה ומאפשרת גיוון בלתי נגמר של טעמים, ריחות ושילובים מטורפים אותם ניתן למצוא בכל משלוחי הפיצה ואוכל איטלקי במשלוח, הפיצה מאפשרת הכנה בכל מקום ולכן בכל מקום בארץ, ממטולה עד אילת, ניתן למצוא פיצריות נהדרות שעושות משלוחי פיצה.

אוכל איטלקי במשלוח ובהזמנה מיידית תוכלו לקבל בכל רגע כדי להפוך את הערב שלכם למרגש, רומנטי ואף סוער. אין מישהו שיכול לסרב לפיצה והיא מתאימה לכל שעה של היום. כמובן שעם הפיצה כל שתייה נהדרת, החל ממים מוגזים טבעיים ועד ליינות אדומים ולבנים.

מה המנות המומלצות עבור משלוח ממסעדה איטלקית?

אוכל איטלקי במשלוח מכיל בתוכו לרוב את כל סוגי המזונות: ירקות טריים וסלטים, בצקים וביניהם בטוח שתמצאו במשלוח פסטה מיוחדת. אגב, ״מיוחדת״, מה שמייחד את האוכל האיטלקי ובזאת אין שני לו, הוא הפשטות הקסומה.

אם כך במשלוח פסטה תוכלו למצוא את הפסטה הכי קלאסית, ״פומודורו״, הרוטב האדום המפורסם שיוצר את הארביאטה שרבים נוטים לחשוב שהיא ״להזמין במשלוח פסטה ברוטב עגבניות״, אך היא אף פעם לא מאכזבת ותמיד מצוינת.

כמו גם במשלוחי פיצה, תוכלו למצוא את המרגריטה הקלאסית וגם פיצות מתוחכמות יותר שמאפיינות אוכל איטלקי ואוכל איטלקי במשלוח בכלל.

דברים נוספים שניתן למצוא במשלוח ממסעדה איטלקית הוא גם קדירות הבשר, ״אוסובוקו״ עם מח העצם שמונח על פירה. רביולי, ניוקים ועוד בצקים ממולאים נוספים כמו קנלוני, גם הם נחשבים לקלאסיקות אלמותיות שניתן למצוא ברוב המסעדות שמוציאות אוכל איטלקי במשלוח ובמשלוחי פסטה ברחבי הארץ.

הקינוחים המוכרים של המטבח האיטלקי הם פאנוקטה, טירמיסו – שכבות הקפה הנהדרות עם הבישקוטים וכמובן, האיטלקים לא יכולים לסיים אוכל בלי קפה קטן וחזק ולכן יש את האפוגטו – כדור גלידת וניל שעליו נשפכת מנת אספרסו.

במידה ואת המשלוח ממסעדה איטלקית אתם עושים טלפונית, תשאלו את המלצר על משלוח הפסטה וסוגיה וכמובן, על הקינוחים.

האם עדיף להזמין אוכל איטלקי במשלוח מסעדה איטלקית?

שאלה זו היא שאלת השאלות כאשר מדובר באוכל איטלקי במשלוח או משלוח ממסעדה איטלקית. בזכות היותו אוכל שנחשב פשוט, אז בהרבה מסעדות ניתן למצוא אוכל איטלקי, שזה טוב מצד אחד. כפי שאמרנו – האוכל האיטלקי במשלוח או במסעדה פשוט ומתאים תמיד, ולכן משפחות עם ילדים נהנות במסעדות כאלו.

בסופו של דבר, אוכל איטלקי במשלוח על כל סוגיו, כולל כמובן משלוחי הפסטה ומשלוחי פיצה אליכם הביתה, יכול לעזור לכם לייצר את האווירה האיטלקית והמיוחדת אצלכם בבית. למרבה המזל וההנאה, כמובן שישנן מסעדות שמגישות אוכל איטלקי מדהים שאסור לפספס והחוויה אדירה ומרגשת.