BLOG

פאט ויני – מסעדה איטלקית בפריסה ארצית

תפריט מסעדה איטלקית תמיד קיבל נקודות זכות אצל אנשי קולינריה, טבחים ובכללי אנשים שאוהבים אוכל טוב, קלאסי, מגוון וכמובן שתמיד מתאים לכל מצבי הרוח. עכשיו, פאט ויני, מסעדת אוכל איטלקי עם סניפים בכל רחבי הארץ, מפגישה בין האוכל מארץ המגף ויינות מכל העולם לבין הקהל הישראלי. בואו להכיר אותה

ישראל ואיטליה לא נראו כל כך דומות עד שנוצר המפגש הקסום ביניהם, במקום בו כל הקסמים האמיתיים קורים – במטבח.

בדיינר איטלקי, כמו פאט ויני למשל, יודעים איך למשוך את כל סוגי הקהלים. מכאן והלאה, כל שנותר הוא לברר איך באמת עובד המטבח האיטלקי ומה מעניק לו את העדיפות הברורה גם אצל קהל יעד ישראלי.

כל מה שצריך לדעת על אוכל איטלקי – בישראל

אוכל איטלקי התחבר למטבח הישראלי מיד עם תחילת הגלובליזציה הקולינארית. רשתות ומסעדות של אוכל איטלקי נראו יותר ויותר ברחובות שלנו וכאשר עולם המשלוחים פרץ – ההתרגשות וההתאהבות גדלו פי כמה.

כבר מזמן שמשלוח אוכל איטלקי הוא דרך קבע שלנו לעשות טוב לבן או בת הזוג, או לשמח משפחה שהגיעה לבקר. משלוח אוכל איטלקי ופיצה במשלוח בפרט הם תמיד סיבה למסיבה, ואיזו דרך טובה יותר לחגוג מאשר בדיינר איטלקי עם אוכל נהדר ואנשים שכיף לחגוג איתם. 

הזמנת מקום, אירועים ותפריט משלוחים במסעדת פאט ויני

השגרה עלולה לגרום שחיקה ולא תמיד היא מאפשרת לנו להנות מהחיים כמו שהיינו רוצים, אבל כאשר מגיעה סיבה לחגיגה אין סיבה לוותר עליה.

מפגש עם חברים במסעדה או חגיגת יומולדת תמיד היוו מרכיב חשוב בבילוי. לכן גם במסעדת פאט ויני ניתן לבצע הזמנת מקום מבעוד מועד כדי לחגוג ו״לסגור שולחן״ חגיגי שיאפשר לחברים להנות מתפריט מסעדה איטלקית המציע אוכל צמחוני, בשרי ומגוון מאכלים איטלקיים שהופכים אותה למסעדה איטלקית איכותית שכולם אוהבים.

למסעדה, שסניפיה פרושים בכל רחבי הארץ ישנו תפריט של אכילה במקום וכמובן מאפשר משלוח של אוכל איטלקי משובח וטרי עד אליכם הביתה.

למה להגיע עם החברים?

כמו בכל מסעדה ארץ ובעולם ישנן שתי אפשרויות של הגעה למקום: ללא הזמנה ועם הזמנה מראש. כמובן שאם אתם חוגגים אירוע מיוחד ובו יותר מארבעה או חמישה אנשים, רצוי להזמין מקום לשעה שתהיה טובה לכולם. אחת הסיבות שאנו מציינים את השעה כי כאשר מדובר באוכל איטלקי שמכיל בתוכו פסטה ופיצה (גם) במשלוח, ישנם סיכויים סבירים שחלק מהמנות האהובות יגמרו או שזמן ההמתנה יהיה ארוך מהצפוי.

אם למשל הזמנתם פיצה במשלוח ובמהלך ערב עם חברים טובים, רצוי להזמין עוד מנות חלוקה מתפריט המסעדה האיטלקית. לאחר מכן, כמובן שבכל מסעדה איטלקית איכותית ישנם קינוחים לסוף הערב ואז גולת הכותרת – המוזיקה. מסעדה איטלקית איכותית נמדדת הרבה פעמים בשל התאמת המוזיקה לאווירה במקום ולתפריט, אז הנה סיבה מספיק טובה לבוא אליה.

אל תטעו, תפריט מסעדה איטלקית הוא מעולם לא היה רק האוכל. במשלוח אוכל איטלקי תוכלו להנות גם מתפריט יין מגוון ועשיר שיתאים לארוחה שלכם. זה לא רק התחושה של מסעדה איטלקית איכותית, זה כמו שזה צריך להיות.

חוויית דיינר איטלקי בבית שלכם – כך עושים זאת נכון

כדי להנות ממשלוח של אוכל איטלקי כבר מזמן לא צריך לטוס לאיטליה, וגם לא ללכת למסעדה אם ההעדפה היא להישאר בבית. בקיצור, כדי לא רק להנות מהמשלוח של אוכל איטלקי, תביאו את האווירה כולה אליכם לסלון. נכון שכבר נעשיתם רעבים יותר?